ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه شهرکرد بر اساس آئین‌نامه ی «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره ی تحصیلی دکتری» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور حمایت از استعدادهای برتر دانشگاهی، از بین دانش آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه های مشمول این فراخوان دانشجو می پذیرد.

به اطلاع دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای (از دانشگاه شھرکرد و نیز سایر دانشگاھھا) که متقاضی پذیرش در مقطع دکتری ( D.Ph ) رشته ھای تحصیلی مندرج در ادامه این اطلاعیه برای نیمسال اول 1400-1399 باشند ، می رساند ضمن مطالعه دقیق موارد ذیل ورعایت آنھا ، نسبت به تکمیل مدارک لازم و ارسال آنھا به ایمیل دفتر استعدادھای درخشان دانشگاه شھرکرد ( com.gmail@sku.estedad ، ( اقدام نمایند. با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا فقط از روش فوق الذکر عمل شود و ارسال پستی مدارک و یا تحویل حضوری مجاز نمی باشد. مھلت ارسال فایل ھای مستندات متقاضیان تا تاریخ ۵ تیر ١٣٩٩ خواھد بود. فرم ثبت نام ضمیمه فراخوان است. دانلود و با با ھر روش که تمایل دارید (دستنویس دقیق و یا تایپی) تکمیل شود.
توجه بر موارد زیر ضروری و مھم است :
١ -احراز صلاحیت عمومی، مطابق مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عدم منع قانونی برای ادامه تحصیل
٢ -رشته تحصیلی دکتری مورد تقاضا با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای داوطلب مرتبط بوده ( به تشخیص گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه شھرکرد) و در فھرست رشته ھای آزمون دکتری سال تحصیلی جاری دانشگاه ( مندرج در ادامه این اطلاعیه ) باشد (متقاضی حداکثر مجاز به انتخاب دو رشته و یا گرایش است).
٣ -دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ارشد و یا نیمسال آخر دکتری حرفه ای نیز که تا ٣١/٦/٩٩ از پایان نامه خود دفاع نمایند و دانش آموخته شوند، به شرط برخورداری از شرایط الزامی جداول امتیازات، می توانند ثبت نام نمایند.
۴ -زمان سپری شده از تاریخ دانش آموختگی کارشناسی ارشد حداکثر دو سال باشد ( فقط و فقط دانش آموختگان نیمسال دوم 97-96 و بعد از آن،مجاز به شرکت در این پذیرش و ارسال مدارک می باشند).
۵ -لازم به ذکر است که دانش آموختگان کارشناسی ارشد با شیوه آموزش محور و نیز دانشگاھھای پیام نور ، غیرانتفاعی، علمی- کاربردی، مجازی، دانشگاھھای آزاد، مؤسسات آموزشی وابسته به وزارتخانه ھا و مؤسسات و پردیس ھای بین الملل (خودگردان) مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند. لذا متقاضیان مذکور از ارسال مدارک و پرداخت وجه ثبت نام، تماس ھای تلفنی و ارسال ایمیل جداً خود داری نمایند ( این گروه می توانند برای مؤسسات آموزشی غیر دولتی و در موسسات آموزش عالی فوق الذکر و مشابه اقدام نمایند ).

۶ -پرونده داوطلبانی که شرایط لازم اولیه و پذیرش قطعی مقاله علمی، پژوھشی را دارا باشند، جھت اعلام نظر تخصصی گروه آموزشی به معاونت پژوھشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ذیربط ارسال خواھد شد. واجدین شرایط اعلامی دانشکده،از طریق وب سایت دانشگاه ( یا به صورت تلفنی و یا پیامک)، توسط دفتر استعدادھای درخشان برای مصاحبه تخصصی دعوت خواھند شد. دعوت شدگان در صورتی که مدارک و امتیازات علمی و پژوھشی اضافی تا زمان مصاحبه نیز بدست آورند،حتما موضوع را ھمراه با فایل مدارک تکمیلی جدید در اسرع وقت از طریق ارسال ایمیل اعلام کنند. ھمچنین باید اصل کلیه مدارک (اولیه و نیز تکمیلی) رابرای ارائه در زمان مصاحبه به ھمراه داشته باشند.
***زمان انجام مصاحبه، به صورت ھمزمان با مصاحبه مربوط به شرکت کنندگان در آزمون سراسری دکتری خواھد بود.
 ص ٢ از ۶
٧ -به مدارک ناقص و یا دریافت شده پس از مھلت مقرر، ترتیب اثر داده نمی شود و مدارک ارسالی و وجه ثبت نام مسترد نخواھد شد .
توجه:برای اطلاع ومطالعه دقیق آئین نامه ھای پذیرش دکتری بدون آزمون و اصلاحیه ھا به سایت سازمان سنجش رجوع شود.
شرایط علمی ، آموزشی و تحصیلی داوطلبان :

١ -داشتن حداقل معدل (بدون احتساب پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد (و یا دکتری حرفه ای) و معدل کل کارشناسی مطابق گروه بندی به شرح ذیل:
الف) در زیر گروه رشته ھای علوم انسانی و ھنر، به میزان حداقل ١٧ در کارشناسی ارشد و حداقل ١۶ در دوره کارشناسی.
ب ) در زیر گروه ھای علوم تجربی و ریاضی فیزیک، به میزان حداقل 5.16 در کارشناسی ارشد (ویا دکتری حرفه ای) و حداقل ١۵ در دوره کارشناسی.
٢ -کسب حداقل ٦٠ امتیاز از مجموع جداول فعالیت ھای آموزشی پژوھشی و مصاحبه تخصصی مصوب در آیین نامه وزارتی ( حسب ابلاغیه ھای وزارتی، حد نصاب امتیاز ٦٠ از ١٠٠ تعیین شده است و کمتر از آن مردود است ).
* تبصره مھم: کسب حداقل ٧ امتیاز از ردیف (١-١ (جداول امتیازات پژوھشی مربوط به مقالات کامل علمی،
پژوھشی ( داخلی و یا خارجی با نمایه معتبر ISI یا ISC دارای IF ( مرتبط با پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای الزامی است. ( لذا ارائه گواھی چاپ و یا گواھی پذیرش معتبر برای چاپ - بدون قید و شرط - در مدارک ارسالی ضروری بوده و اگر مقالات در مرحله داوری باشند، بررسی میسر نیست ).
* لازم است در مقالات مستخرج از پایان نامه ، نام دانشجو نفر اول و یا بلافاصله پس از نام استادان راھنما و مشاور باشد. معیار تخصیص امتیاز مقالات، آیین نامه ارتقا و بر اساس درصدھای مصوب است.

* ملاک تعیین اولویت داوطلبان برای پذیرش مجموع کل امتیازات از جداول ١،٢و٣ ارزشیابی است و در شرایطی که امتیاز کل اکتسابی چند داوطلب در یک رشته برابر باشد، اولویت بندی این افراد براساس مقایسه امتیاز ردیف (١ (از جدول امتیازات پژوھشی تعیین می شود.
٣ -به دانش آموختگان کارشناسی ارشد با تعداد ۶ نیمسال تحصیلی، دکتری حرفه ای با ١۴ نیمسال تحصیلی و کارشناسی با بیش از ٨ نیمسال تحصیلی، از ردیف ھای ٨ و ٩ جدول (امتیازات آموزشی) امتیازی تعلق نمی گیرد. اما مجاز به ثبت نام و کسب سایر امتیازات ھستند (اما درجمع دچار کسر قابل توجھی از امتیاز کل می شوند).
۴ -افرادی که قبلا از آیین نامه استعدادھای درخشان در پذیرش ارشد استفاده کرده اند نیز مجددا می توانند در این فراخوان (دکتری) شرکت نمایند.

مدارک لازم : (کلیه فایل ھای تصویری، word و pdf زیر ھمراه با فرم تکمیل شده درخواست در قالب یک فایل فشرده ( zip ) به صورت ضمیمه در ایمیل ارسال شوند. تاکید می شود ھمه فایل ھا فقط در قالب یک فایل فشرده باشند).

١ – تکمیل فرم درخواست ( ضمیمه این اطلاعیه و قابل دانلود) با دقت کامل ،تاکید می شود که فرم ھای ناقص ، مخدوش و غیر مستند، قابل بررسی نخواھند بود.
٢ – تصاویر گواھی رسمی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواھی اشتغال به تحصیل برای دانشجوی ترم آخر) با امضا و مھر معتبر و نیز گواھی رتبه و تعداد ھم ورودی رشته، بصورت کامل (برای دانشجویان ممتاز). 
ص ٣ از ۶
٣ – مدارک کافی و رسمی مربوط برای ھمه بندھای کسب امتیاز در تکمیل فرم درخواست و برای تایید شرایط ضروری ( آموزشی ، پژوھشی ) ضروری است.
٤ -معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجوی (برای دانشجویان المپیادی) و معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره ھای معتبر علمی خوارزمی ، فارابی ، رازی ، ابن سینا ( برای برگزیدگان جشنواره ھا)
٥ -تصویر کامل کلیه مقالات علمی ترویجی ، علمی پژوھشی ISI و ISC که دارای پذیرش قطعی و یا چاپ شده باشند . (در صورت انتشار مقاله، تصویر جلد مجله حتماً ضمیمه شود) و تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس ھا ، تصویر جلد و صفحه مشخصات کتاب تألیفی (درصورت وجود) و مدارک سایر فعالیت ھای پژوھشی مورد ادعای متقاضی نیز باید ضمیمه مدارک باشند.
٦ –فایل عکس پرسنلی متقاضی ھمراه با تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (با کیفیت مناسب و حجم کم)
٧ – ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد و دوره کارشناسی ( متقاضی شخصا صحت نمرات را با نوشتن بر روی ریز نمرات، امضاء و تعھد نماید. )
٨ – تصویر چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد و گواھی مستند نمره آزمون زبان انگلیسی استاندارد ( الزامی نیست اما در صورت برخورداری ار آن، مطابق جدول ارزیابی وزارتی امتیاز دارد ).
9 – تصویر واضح و کاملا دقیق از صفحات رو و پشت رسید بانکی به مبلغ یک میلیون ریال (صد ھزار تومان) به حساب شماره ٧٨٧١٩١٥٠٢٨ بانک تجارت شعبه دانشگاه شھرکرد به نام تمرکز درآمدھای اختصاصی دانشگاه شھرکرد.
توجه فرمائید:
*دانشگاه در بررسی درخواست متقاضیان دقیقا بر اساس مفاد آئین نامه ھای وزارتی و شیوه نامه مصوب دانشگاه عمل می نماید ولی ارسال مدارک حق خاصی را برای داوطلبان ایجاد نمی کند. ھمچنین مدارک و ھزینه ثبت نام مسترد نخواھد شد .
* تحصیل پذیرفته شدگان از طریق این دستورالعمل به صورت رایگان و تابع مقررات و ضوابط تحصیل دوره ھای تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.

آدرس ایمیل برای ارسال فرم تکمیل شده درخواست و مدارک ( com.gmail@sku.estedad ( می باشد. حتما در فیلد موضوع ایمیل، عبارات (پذیرش دکتری ممتاز+نام و نام خانوادگی+رشته ارشد+شماره موبایل) درج شود.
آدرس: شھرکرد – کیلومتر٢ جاده سامان – دانشگاه شھرکرد– حوزه معاونت آموزشی– دفتراستعدادھای درخشان (لطفا مراجعه حضوری انجام نشود).

( متقاضی محترم : ھر گونه اطلاع رسانی از سوی دانشگاه ،توسط درج اطلاعیه در وب سایت دانشگاه
( ir.ac.sku.www( یا بصورت تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به تلفن ھمراه متقاضی و یا از طریق ایمیل شما انجام خواھد شد . در صورت ضرورت برای طرح سوالات و ابھامات خود فقط از طریق ارسال پیامک به شماره ٠٩٣٧٢٧٤١٨٩٠ با نوشتن نام متقاضی ، رشته ، اشاره به مقطع دکتری و پرسش مورد نظر اقدام شود تا پس از رؤیت و بررسی با فاصله یک تا دو روز، راھنمایی لازم به صورت پیامک ارسال شود. این خط ھمراه فقط برای پیامک می باشد .

منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهرکرد





:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: